Katja van der Zanden

Mijn naam is Katja van der Zanden, opgegroeid in Sint Tunnis op het Zandseveld. Na mijn 22e ben ik het Land van Cuijk gaan verkennen, maar het bloed kruipt waar het niet gaan kan en ik woon nu alweer acht jaar in Sint Tunnis op het Zandseveld. Ik wilde wat leuks doen in en voor het dorp en sloot me aan bij de organisatie van de Kinderbouwweek. Hierdoor kwam ik in contact met de dorpsraad. Om eerlijk te zijn wist ik niet wat deze club vrijwilligers allemaal deed en ben ik me erin gaan verdiepen. Hier ben ik zo enthousiast van geworden dat ik nu lid ben van de dorpsraad.

Inmiddels bruist ons dorp van alle kanten en gebeurt er veel. Toch merk ik dat een aantal inwoners, met name jongeren, de dorpsraad nog niet weet te vinden. Daar wil ik graag verandering in aanbrengen. Schroom vooral niet om contact met me op te nemen!

Katja_2.jpg