Dorpsagenda

Verenigingen en stichtingen in Sint Tunnis krijgen de kans om hun evenementen groots aan te kondigen. De Dorpsagenda, zichtbaar op het kombord, schermen in Oelbroeck en in Trots Sint Tunnis, opent haar deuren voor lokale initiatieven. Hier volgt een beknopte uitleg over de mogelijkheden.

Om uw activiteit te presenteren, stuur een afbeelding naar agenda@dorpsraadsinttunnis.nl. De afbeelding wordt tussen de 4 en 8 seconden getoond, dus zorg dat deze in één oogopslag te begrijpen is. Houd een verhouding van 16:9 aan, bijvoorbeeld 1920 x 1080 pixels in jpg-formaat, met circa 5% vrije ruimte aan de randen. Belangrijke informatie niet aan de randen plaatsen, aangezien dit deels kan wegvallen. Ook filmpjes en animaties van maximaal 10 seconden zijn welkom in mp4-formaat.

De Dorpsagenda Commissie zorgt tevens voor de activiteitenagenda op de achterzijde van de TROTS. Plaats uw activiteit voor de 20ste van de maand in de digitale agenda van SSAT, zodat deze een plek kan krijgen in het Dorpsblad TROTS.

Daarnaast deelt de Dorpsagenda Commissie regelmatig activiteiten en evenementen op de sociale media van de dorpsraad, zoals X, Facebook en Instagram.

20230920 Dorpsagendacommissie.png

De Dorpsagenda Commissie, van links naar rechts: Marij Kuijpers, Peter Willems, René Teunissen en Roy Geerts, staat klaar om u te ondersteunen bij het plaatsen van uw activiteiten in de Dorpsagenda. Wij zijn bereikbaar onder: agenda@dorpsraadsinttunnis.nl

Er zijn ook mogelijkheden om sponsor te worden van het de Dorpsagenda. Voor meer informatie, kijk hier.