De Duim

Vrijwilligers vormen de ruggengraat van onze gemeenschap. Met grote vreugde en waardering reiken wij de 'Trots op... Duim' uit aan vrijwilligers die zich belangeloos inzetten voor ons dorp. Deze symbolische duim staat symbool voor onze dankbaarheid en erkenning van de onschatbare bijdrage die deze vrijwilligers leveren aan onze gemeenschap. Laten we de 'Trots op... Duim' hoog in de lucht steken, want samen zijn we sterk en samen kunnen we bouwen aan een mooie toekomst voor ons dorp, dankzij onze vrijwilligers.

We hebben allemaal wel iemand in gedachten die zich op de voor- of achtergrond met hart en ziel inzet voor onze gemeenschap. Wilt u deze persoon in het zonnetje zetten? Stuur dan een e-mail naar info@dorpsraadsinttunnis.nl, en de Dorpsraad Sint Tunnis zal contact met u opnemen. Wellicht kunnen we deze vrijwilliger(s) aangenaam verrassen met een prachtige bos bloemen en de bijbehorende 'Trots op... Duim'.

De Duim.JPG